Tuore kampanja ylistää kaikenlaisia vartaloita ja haluaa kohottaa nuorten itsetuntoa, kertoo People-lehti.
Wear Your Voice -lehti on aloittanut #BeyondBeauty-kampanjan osoittaakseen, että kaikenlaiset vartalot ovat hyväksynnän ja juhlinnan arvoisia riippumatta siitä, minkä muotoisia ne ovat.
Lehti kuvasi kampanjaa varten 18 naista, jotka eroavat toisistaan niin muodoiltaan, kooltaan, seksuaalisuudeltaan kuin ihonväriltäänkin. Lehden päätoimittaja Ravneet Vohra sanoo, että tarkoituksena on kiinnittää huomiota nuorten tyttöjen epävarmuuteen, jota he kokevat nähdessään epärealistisia mainoskuvia.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
– Ymmärrämme, mikä rooli medialla on ihmisten elämässä. National Association of Anorexia Nervosa and Associated Disordersin mukaan 47 prosenttia tytöistä haluaa laihduttaa lehtien kuvamateriaalin takia. 69 prosenttia puolestaan sanoo, että kuvat vaikuttavat heidän käsitykseensä ihannevartalosta, Vohra sanoo.
– Kahden lapsen äitinä haluan olla varma, että seuraava sukupolvi ei peri meidän epävarmuuksiamme.
Lehden kampanja sai alkunsa pettymyksestä muita kampanjoita kohtaan, joissa esitellään niin sanotusti oikeita naisia, mutta vain tuotteiden myyntitarkoituksessa. Tuoreen kampanjan ainoa tarkoitus on lehden mukaan tuottaa naisille hyvää mieltä ja parantaa heidän itsetuntoaan.
Wear Your Voice toivoo kaikkien naisten lähtevän mukaan kampanjaan sosiaalisessa mediassa hashtagia #BeyondBeauty käyttäen.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Lähde: People
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.