Tiffany Ferris syyttää Walmart-kauppaketjua poikansa Cameronin tylystä kohtelusta.
Videolla toinen outo tapaus: Äiti joutui lentokentällä todistamaan, että hänen poikansa on todella hänen!
Amerikkalainen Tiffany Ferris syyttää Walmart-kauppaketjun kohdelleen lastaan väärin. Ferris kirjoitti Facebookissa pitkän tekstin siitä, miten hänen kymmenvuotiasta Cameron-poikaansa kiellettiin käyttämästä moottoroitua ostoskärryä kaupassa, kertoo WKBW.
"Poika yritti selittää, mutta nainen vain jatkoi kieltämistä"
Cameron tarvitsee joskus apua liikkumiseen lihassairautensa vuoksi. Myös hänen puheensa kehitys on viivästynyt.
– Hän sai lihaskramppeja, joten panin hänet moottoroituun ostoskärryyn, jotta saisimme käyntimme loppuun. Olin poistunut vain minuutiksi ensimmäisellä kerralla, kun nainen (Walmartin työntekijä) lähestyi poikaa ja sanoi, ettei hän voisi olla kärryssä. Poika yritti selittää, mutta nainen vain jatkoi kieltämistä.
Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.
"Kysyin häneltä 'aiommeko vakavissamme tehdä tämän uudelleen?'"
Ferrisin mies kertoi asiasta osaston johtajalle, joka pyysi tilannetta anteeksi. Perhe jatkoi ostoksiaan ja pääsi kassalle.
– Toinen nainen sanoi kovaan ääneen "rouva, rouva, anteeksi, rouva, onko tuo poikasi?". Hän osoitti nuorimmaistani, vastasin "kyllä". Sitten hän jatkoi kohtauksen aiheuttamista kovaan ääneen sanoen, ettei poika saisi olla kärryssä, ettei siinä saa matkustaa ja niin edelleen. Kysyin häneltä "aiommeko vakavissamme tehdä tämän uudelleen? Te olette jo järkyttäneet poikaa kerran ja kyllä, hän on vammainen ja tarvitsee kärryä". Tähän nainen vastasi "en välitä siitä, alaikäiset eivät voi ajella kärryissämme, se on sääntömme, koska se on vaaratekijä".
– Tässä vaiheessa lapseni itkee silmiä päästään, koska häntä hävettää.
Walmart pyytänyt tapahtunutta anteeksi
Ferrisin mukaan Cameron ei ansainnut tulla nolatuksi sellaisen asian vuoksi, joka ei ole hänen hallinnassaan. Ferris toivookin heidät kohdanneille naisille lisäkoulutusta aiheesta ja toteaa, että mikäli moottoroituja kärryjä tarjotaan käytettäviksi, niiden pitäisi olla tarjolla kaikille asiakkaille.
– Lapseni pelkää nyt kauppaan menemistä ja Walmart pelottaa hänet kuoliaaksi.
Asiattomuuksista syytetty Walmart kertoo pyytäneensä tapahtunutta anteeksi perheeltä.
– Työskentelemme aina varmistaaksemme, että asiakkaidemme ostoskokemus on positiivinen, ja tässä tapauksessa epäonnistuimme. Otamme asian vakavasti ja kyseinen kauppa on sittemmin ottanut asian esiin työntekijöidensä kanssa, kauppa vakuuttaa.