Brittinainen otti yhteyttä Amazonin asiakaspalveluun, kun paketti oli toimitettu väärään paikkaan. Työntekijän kommentti nauratti häntä kovasti.
Kun Bristolissa asuva Lucy Harrison sai tietää, että hänen Amazon-palvelun kautta tilaamansa paketti oli päätynyt väärään paikkaan, hän otti yhteyttä asiakaspalveluun. Seurasi hilpeyttä herättänyt chat-keskustelu.
– Hyvää päivää, olen Abigail. Onko linjoilla Lucy Harrison? kysyi työntekijä.
– Amazon-sovellus kertoo, että pakettini olisi toimitettu vastaanottotyöntekijälle. Ei täällä ole sellaista, LOL.
– LOL, kirjoitti myös Abigail.
Nettislangi-ilmaisu "LOL" tulee englannin kielen sanoista laughing out loud, "nauraa kovaa ääneen". Ilmaisua käytetään, kun jokin asia on todella huvittavaa.
Lue myös: Rosa tilasi langattomat kuulokkeet, mutta tilausta tehdessä kävikin koominen moka: "Hups"
Abigailin vastaus nauratti muitakin
Työntekijän lyhyt ja ytimekäs vastaus nauratti Lucya niin paljon, että hän otti keskustelusta kuvakaappauksen ja julkaisi sen Twitterissä maanantaina 25. tammikuuta. Abigailin vastaus nauratti muitakin Twitterin käyttäjiä. Tykkäyksiä kertyi yli 600 000.
Jotkut aprikoivat, olisiko Abigail kenties vastannut noin lyhyesti siksi, että oli pahoittanut mielensä, kun Lucy ei ollut ensin kohteliaasti esitellyt itseään. Tähän Lucy täsmensi, että hän ei ollut tervehtinyt työntekijää siksi, että he olivat lähettäneet viestinsä täsmälleen samaan aikaan.
Jos tviitti ei näy, voit katsoa sen täältä.
Lopulta ilmeisesti selvisi, mihin tilaus oli päätynyt. Lucy tviittasi Abigailin kertoneen hänelle, että paketti olisi jätetty Lucyn kotipihalla olevan pensaan suojiin.
Lue myös: Postinkantaja jätti koronakaranteenissa olevan Lisetten ovelle yllätyspaketin: "En ajatellut, että tästä tulisi näin iso juttu..."
Lue uusimmat lifestyle-artikkelit.
Lähde: Mirror, Daily Mail