Alusvaatejätti Victoria´s Secretin uusi kampanja on herättänyt suurta närää kuluttajissa.
Victoria's Secret -alusvaateyrityksen uusi alushousukampanja on saanut valtavan kritiikkimyrskyn vastaansa.
Yrityksen Mesh-back Cheeky Panty -alushousulinjan mainoslause kuuluu "Truly, madly, cheeky". Mainoslauseesta huolimatta varsinaisesta kurvikkaasta menosta ei voi puhua, sillä kuva on saanut paljon kritiikkiä nimenomaan massiivisen kuvankäsittelynsä takia.
Kuvassa tummahiuksinen nainen poseeraa selkä edellä kameraan vain vihreät alushousut suojanaan. Kuvassa silmät osuvat kuitenkin omituiseen kuvankäsittelyyn, jonka vuoksi malli näyttää siltä, ettei hänellä ole lainkaan pakaroita.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Kuva on kerännyt yrityksen Facebook-sivuilla jo lähes 700 kommenttia ja yli 360 jakoa. Kuvan nähneet kritisoivat retusointia ja äärimmäisen laihuuden ihannointia ankarasti.
– Hmmm, missä tässä on se cheeky-osa? kysyy eräs kommentoineista osuvasti.
– Miksi te olette tehneet tämän hänelle? penää toinen kommentoija.
Alusvaatejätti on aiemminkin joutunut kritiikin kohteeksi. Viime vuonna alusvaatejätin "The Perfect Body" -kampanja sai aikaan valtavan arvostelumyrskyn.
Monen mielestä yritys välitti laihuutta ihannoivia signaaleja nuorille naisille – kampanjan kuvassa oli ainoastaan erittäin hoikassa kunnossa olevia malleja.
Victoria's Secret on erityisen tunnettu ylellisistä catwalk-esityksistään, joissa kävelevät maailman kuuluisimmat ja kauneimmat, enkeleiksi kutsutut mallit. Muun muassa tv-juontaja Heidi Klum nousi tähtiin yrityksen catwalk-esityksistä.