Suomalainen peliyhtiö Rovio Entertainment aloittaa yhteistyön Lauri Markkasen edustaman Chicago Bullsin kanssa. Rovion brändi Angry Birds näkyy Bullsin kotipeleissä koripallon NBA:ssa.
Pääkuvan videolla parhaat palat Golden State Warriorsin kauden avanneesta ottelusta Tulosruudussa.
Yhteistyön myötä Bullsin kotiareenalla United Centerissä esitellään “Angry Birds Eye View Cam" -kamera, jonka tarjoama näkökulma tarjoaa katsojille tilanteet korien yläpuolelta.
Esittely Angry Birds Eye View Cam- kamerasta Bullsin YouTube-kanavalla
Lisäksi Angry Birds näkyy led-tauluissa sekä erilaisissa kilpailuissa ja "Angry Bulls"-vip-tapahtumissa.
(Artikkeli jatkuu kuvan alla)
– Koripallon ystävinä ja Lauri Markkasen faneina meille on suuri ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä Chicago Bullsin kanssa tällä NBA-kaudella. Bulls on yksi legendaarisimmista NBA-seuroista, ja yhteistyö seuran kanssa on osoitus Rovion sitoutumisesta Angry Birds -brändin jatkuvaan näkyvyyteen Yhdysvalloissa. Kehitämme Pohjois-Amerikassa jatkuvasti uusia kumppanuuksia, joiden kautta voimme tarjota faneillemme uusia elämyksiä, Rovio Entertainmentin markkinointi- ja viestintäjohtaja Ville Heijari sanoo tiedotteessa.
Rovio Entertainment on Bulls-yhteistyön myötä ensimmäinen suomalainen NBA-seuran sponsori. Aiemmin yhtiö on tehnyt yhteistyöhankkeita muun muassa amerikkalaisen jalkapallon NFL:n ja Englannin Valioliigassa pelaavan Evertonin kanssa.
Chicago Bulls aloitti NBA-kautensa tappollisesti Philadelphiaa vastaan. Lauri Markkanen on tällä hetkellä peleistä sivussa kyynärpäävamman takia.