Kalifornialaispariskunta bongasi harvinaisen autonsa pikaruokaravintolan autokaistalta vain vähän sen jälkeen, kun he olivat vieneet auton korjaamolle.
Kalifornialainen Mari Agredano-Quirino ja hänen miehensä olivat vieneet vuosimallin 2010 Chevrolet Camaro Indianapolis 500 Pace Car Editionin korjaamolle öljynvaihtoon ja ilmastointihuoltoon. Jätettyään autonsa huoltoon ja hypättyään toiseen autoon, suuntasivat he lounaalle. Huoltoliikkeen mukaan työ valmistuisi sillä välin.
Pariskunta odotteli valojen vaihtumista korjaamon kulmilla, kun he huomasivat identtisen, kirkkaan oranssin värisen Camaron hurjastelevan risteyksen toisella puolella.
– Mieheni sanoi, että tuo on meidän automme, Agredano-Quirino kertoi.
Pariskunta lähti seuraamaan omaa autoaan, mutta kuljettajalla oli niin kova vauhti päällä, ettei heillä ollut mitään toivoa pysyä perässä.
Lopulta pariskunta bongasi autonsa pikaruokaravintolan autokaistalta. He päättivät laittaa videon pyörimään ja lähestyivät ruokaansa odottelevaa kuljettajaa. Agredano-Quirino läksytti korjaamon työntekijää, joka oli silminnähden hämmentynyt tilanteesta. Tämä ei saanut muodostettua edes järkeviä lauseita, vaan yritti kiusaantuneena peruutella pois autokaistalta.
Agredano-Quirino kertoi NBC Los Angelesille antamassaan haastattelussa, että työntekijä kaiken lisäksi kolhaisi auton vanteen kivetykseen peruuttaessaan.
Chevrolet Montebellon Facebook-sivulla julkaistiin pian tapauksen jälkeen video, jossa omistaja Chris Teague pahoittelee tapahtunutta. Hän korostaa, että työntekijän toiminta oli vastoin kaikkia yrityksen ohjeistuksia, eikä tämän toimintaa hyväksytä. Teague vakuutteli, että vastaavaa ei tule enää koskaan tapahtumaan.
Pariskunta ei lähtenyt vaatimaan korvauksia tai heidän autollaan kaahailleen työntekijän päätä vadille. He tahtoivat vain tuoda esille sen faktan, että tällaisia hupiajeluita tapahtuu oikeasti, vaikka asiakas ei aina pystyisikään sitä todistamaan.
Lähde: The Drive, NBC Los Angeles
***
1:29