Mitsubishi on esitellyt uuden aikaisempaa virtaviivaisemmin muotoillun L200 avolavan. Käytettävyyden kannalta yksi merkittävä uudistus on lyhyen Club Cabin yhteydessä tulevat takaovet, jotka helpottavat huomattavasti etupenkkien takana olevan tilan käyttöä.
L200 on saanut pellin alle uuden 2,4-litraisen turbodieselin. Alumiinilohkoinen moottori tuottaa 181 hevosvoimaa ja 430 Nm väännön. Uusi moottori on varustettu start-stop-järjestelmällä, ja uudistusten myötä CO2-päästöt ovat alhaisimmillaan 169g/km. Moottorin pariksi tarjotaan 6-portaista manuaalivaihteistoa ja 5-portaista automaattia.
Uusi L200 on varustettu samalla Super Select 4WD-II -nelivedolla kuin Mitsubishi Pajerossa. Takavetoasetuksen lisäksi nelivedolle löytyy kolme eri asetusta. Korin vääntöjäykkyys on parantunut ja äänieristystä parannettu. Lisäksi ohjausvälitys on aikaisempaa nopeampi ja 11,8 metrin kääntöympyrä tekee Mitsusta luokassaan varsin ketterän.
Uusi L200 tulee tarjolle Club Cabin lisäksi pitemmällä ohjaamolla varustetulla Double Cab -versiona. Vakiovarustukseen kuuluvat muun muassa peruutuskamera, kaistavahti, perävaunun vakautusjärjestelmä, sadetunnistin sekä vakionopeudensäädin. Paremman Magnum Instyle -varustelun myötä autosta löytyvät myös navigointijärjestelmä, nahkaverhoilu sekä avaimeton käynnistys.
Uusi Mitsubishi L200 tulee Suomeen tänä kesänä ja sen hinnat alkavat 34 390 eurosta.