Kiinalaisyhtiö Wanda Group ostaa sveitsiläisen urheilumarkkinointiyhtiön Infrontin 1,05 miljardilla eurolla, yhtiöt tiedottivat. Infront hallinnoi useiden suurten urheilutapahtumien, kuten vuosien 2018 ja 2022 jalkapalloilun MM-kisojen, media- ja markkinointioikeuksia.
Wandan hallituksen puheenjohtaja Wang Jianlin sanoi tiedotteessaan, että yhtiö aikoo tukea Kiinan pyrkimyksiä hakea järjestettäväkseen urheilun suurtapahtumia. Wang kertoi myös suunnittelevansa Infrontin listautumista pörssiin.
Infrontilla on noin 600 työntekijää kahdessatoista eri maassa. Urheilun suurtapahtumien, kuten jääkiekon MM-kisojen, lisäksi Infront pyörittää useiden jalkapallojoukkueiden, kuten AC Milanin ja Interin, markkinointia.