Tänään julkaistiin uusi MobilePay-sovellus, mutta vanhat maksupyynnöt puuttuvat uudesta versiosta. Niiden tiedot ovat kuitenkin tallessa, kertoo yhtiö tiedotteessaan.
Yhtiön mukaan käyttäjien asiakastiedot siirtyivät uuteen sovellukseen automaattisesti, mutta vanhassa sovelluksessa tehdyt maksupyynnöt pitää syöttää päivitettyyn sovellukseen uudelleen.
Aiemmin tehdyistä maksupyynnöistä saa halutessaan tiedon pyytämällä niitä sähköpostitse MobilePayn asiakaspalvelusta. Tiedot ovat nimittäin tallessa eivätkä ole hävinneet mihinkään, tiedotteessa kerrotaan. Ne eivät vain näy uudessa sovelluksessa.
– Uuden sovelluksen lanseerausviestintä haluttiin pitää mahdollisimman yksinkertaisena, jotta viestintä palvelisi mahdollisimman hyvin valtaosaa käyttäjistä.
– On todella harmillista, ettemme osanneet ennakoida aiempien maksupyyntöjen aiheuttavan näin paljon hämmennystä. Pahoittelen, ettemme osanneet viestiä tästä aiemmin riittävästi, Vipps MobilePayn Suomen maajohtaja Perttu Kröger kertoo tiedotteessa.