Muista tämä, kun annat palautetta hotellihuoneen siisteydestä

8:55img
KATSO MYÖS: Petyitkö kesälomaasi? Psykologi kertoo, miten toimia – älä tee tätä virhettä!
Julkaistu 04.07.2024 20:10

Maria Aarnio

maria.aarnio@mtv.fi

Hotellihuoneen puutteista tulisi kertoa heti.

Lomayö hotellissa on lähtökohtaisesti ihanaa pakoa arjesta. Toisinaan huoneesta kuitenkin löytyy jotakin huomautettavaa.

Moni asiakas antaa reklamaation puutteista vasta sitten, kun on jo lähtenyt. Se on alalla 11 vuotta olleen Krislinin mukaan harmi.

– Jos palaute olisi annettu heti, kun asiakas saapuu ja huomaa puutteen, kerroshoitaja tai kuka vain hotellissa olisi voinut reagoida ja parantaa vierailua.

Kuluneisuus ei ole siivouksen vika

Toisinaan siivouksen niskaan sälytetään syy sellaisestakin, mikä ei ole heidän vikansa.

– Joskus ihmiset jättävät palautetta, että huone on epäsiisti, mutta palaute liittyykin kalusteisiin: ne ovat kuluneita tai sisustusmateriaalit eivät enää näytä ihan hyviltä. 

– Usein tämäkin menee siivoojan piikkiin, mikä tietysti harmittaa.

Lue myös: Kehtaako painaa? Finnairilla työskentelevä Sanna kertoo, mitä lentoistuimen yllä olevasta kutsunapista tapahtuu

Lue myös: Älä koskaan toimi näin lentokoneessa

Katso myös: Turisteille rapsahti mojova sakko Australiassa – kuvat nähtyäsi ymmärrät, miksi

0:31img

Kahdelle naiselle annettiin 2000 Australian dollarin eli noin 1200 euron sakko.

Tuoreimmat aiheesta

Vinkit