Muista tämä, kun annat palautetta hotellihuoneen siisteydestä

Hotellihuoneen puutteista tulisi kertoa heti.

Lomayö hotellissa on lähtökohtaisesti ihanaa pakoa arjesta. Toisinaan huoneesta kuitenkin löytyy jotakin huomautettavaa.

Moni asiakas antaa reklamaation puutteista vasta sitten, kun on jo lähtenyt. Se on alalla 11 vuotta olleen Krislinin mukaan harmi.

– Jos palaute olisi annettu heti, kun asiakas saapuu ja huomaa puutteen, kerroshoitaja tai kuka vain hotellissa olisi voinut reagoida ja parantaa vierailua.

Kuluneisuus ei ole siivouksen vika

Toisinaan siivouksen niskaan sälytetään syy sellaisestakin, mikä ei ole heidän vikansa.

– Joskus ihmiset jättävät palautetta, että huone on epäsiisti, mutta palaute liittyykin kalusteisiin: ne ovat kuluneita tai sisustusmateriaalit eivät enää näytä ihan hyviltä. 

– Usein tämäkin menee siivoojan piikkiin, mikä tietysti harmittaa.

Katso myös: Turisteille rapsahti mojova sakko Australiassa – kuvat nähtyäsi ymmärrät, miksi

Lue myös:

    Uusimmat