Opelilla kova tavoite Suomessa – ”Tähdätään yli 2000 Astra farkun myyntiin tänä vuonna”

Julkaistu 23.05.2016 13:04
Toimittajan kuva

Mikko Autio

mikko.autio@teknavi.fi

@mikkoau

Uusi Astra on ollut äärimmäisen tärkeä malli Opelille. Yhtenä merkittävimmistä palkinnoista se voitti Vuoden Auto Euroopassa 2016 -tittelin, joka julkistettiin Geneven autonäyttelyssä. Astra voitti myös Vuoden Auto Suomessa 2016 -palkinnon.

Pelkkien palkintojen lisäksi myös auton myynti on lähtenyt hyvin käyntiin. Viime vuonna vanhaa Astraa myytiin yhteensä 1 289. Kuluvana vuonna huhtikuun loppuun mennessä uutta mallia oli rekisteröity jo 1 238 kappaletta, ja Astran farkkumalli on lanseerattu Suomessa vasta huhtikuun alussa. Farmarimalli on erittäin tärkeä lisä mallistoon sillä Astran kokoluokassa myynnistä noin kaksi kolmasosaa muodostuu farkuista.

– Kyllä me tähdätään yli 2 000 Astra farkun myyntiin tänä vuonna, toteaa Opel Finlandin toimitusjohtaja Rami Kittilä.

Opelin uudistukset saavat jatkoa syksyllä uuden digitaalisia palveluita laajentavat Opel OnStar -palvelun myötä. Lisäksi syksyllä markkinoille tulee uusi Opel Mokka X.

HTML Fragment

Lue lisää Opel Astrasta:
Koeajossa Opel Astra – vaivatonta menoa dieselin turvin
Koeajossa Vuoden Auton aloitusmalli – Opel Astra 1.0 Turbo
Vertailu: Kolme kolmipyttyistä taistossa – Ford Focus vs. Kia Ceed vs. Opel Astra
Uusi Astra vakuuttaa farkkuna – kilpailu suositussa perheautoluokassa kiristyy entisestään
Ensituntuma Opel Astra farmarista – fiksu tila on aina muotia
Tunnistatko kaikki Opel Astra/Kadett farmarin sukupolvet?

Tuoreimmat aiheesta

Opel