Charlotte Kallan tuore markkinointikampanja sai monet hieraisemaan silmiään. Maastohiihtotähden uudet tuotteet, Kalla-kondomi ja liukuvoide julkistettiin Kronans apotek -apteekin kanssa torstai-aamuna. Kyseessä oli kuitenkin aprillipila.
Kalla ja apteekki olivat julkaisseet tiedotteen, jossa kerrottiin, että ruotsalaistähden lanseeraamasta Bättre glid (parempi liuku) - kondomista ja liukuvoiteesta, jonka hän olisi kehittänyt Ruotsin maajoukkueen voitelutiimin kanssa.
Tekstin mukaan Kallan raskas viestikisa Oberstdorfin MM-kisoissa olisi ollut inspiraation lähteenä. Hän olisi päättänyt synkässä tilanteessa, että ruotsalaiset ansaitsevat parempaa liukua.
– Hyvä liuku takaa varman maaliintulon. Kestävyys on myös lähellä sydäntäni. Siksi tuntuu mukavalta, kun tuotteet voivat tulla uudestaan käyttöön. En halua laittaa tuotemerkkiäni mihin tahansa, Kalla sanoi tiedotteessa.
– Nyt voi antaa palaa! Minulle on tärkeää päästä varmasti maaliin hyvällä liu'ulla, Kalla olisi sanonut mainoskuvien mukaan.
Kalla oli myöhemmin jakanut sosiaalisessa mediassa kuvia uusista tuotteita. Hänen lehdistövastaavansa Torbjörn Nordvall varmisti, että kyseessä oli aprillipila.
– Kronans apotek tuli meille ideansa kanssa. Charlotte oli aluksi yllättynyt ja epäileväinen. Pidemmän aikaa asiaa ajateltuaan Charlotte ajatteli, että kyseessä voisi olla hauska juttu, Nordvall sanoo.
Katso alta olevista kuvista Charlotte Kallan tuotteiden mainoskuvat, voit siirtyä seuraavaan kuvaan reunassa olevasta nuolesta.