Suurin syy siihen, miksi ihmiset vievät autojaan liikkeeseen renkaanvaihtoon on se, että he ajattelevat pääsevänsä itse helpommalla. Niin tämäkin pariskunta ajatteli, mutta vähänpä he tiesivät.
Pohjoiscarolinalainen Nikki Harris ja hänen miehensä veivät BMW:nsä taannoin rengasliikkeeseen, jossa ajokkiin oli tarkoitus vaihtaa renkaat ja tehdä samalla pientä jarruremonttia.
Kaikki sujui hyvin siihen asti, kunnes mekaanikko lähti heittämään testilenkkiä autolla. Sitten sattui onnettomuus.
Mekaanikko oli onnettomuuden syytön osapuoli, mutta BMW meni lunastukseen. Tilannetta pahensi entisestään rengasliikkeen toiminta.
Yritys ei nimittäin suostunut antamaan autoa heille takaisin ennen kuin he olivat maksaneet 1 400 dollaria uusista renkaista ja jarruremontista.
Lue myös: Daniel vei Mersunsa merkkihuoltoon ja unohti kojelautakameran päälle – järkyttyi ensin laskusta, sitten videosta
Rengasliikkeen mukaan heillä ei ollut onnettomuuden kanssa mitään tekemistä, joten he haluavat maksun työstään ihan normaalisti. He suosittelivat selvittämään asian kolarin aiheuttaneen osapuolen vakuutusyhtiön kanssa.
Vastapuolen vakuutusyhtiöön ei kuitenkaan saanut yhteyttä useista yrityksistä huolimatta. Tapaus päättyi joka tapauksessa onnellisesti, kun pariskuntaan otti yhteyttä rengasvalmistaja, jonka edustajana kyseinen rengasliike toimi. Valmistaja lupasi hyvittää kustannukset.