Porsche on julkaissut 911 Turbon ja 911 Turbo S:n tiedot sopivasti ennen tammikuussa järjestettävää Detroitin autonäyttelyä.
Päivitetyt 911-mallit tunnistaa helpoiten uudistuneesta keulanilmeestä. Ilmanottoaukkoja ja puskuria on muokattu ja keulalla on uudet led-toimiset päiväajovalot. Tarkempi tarkastelu osoittaa, että muutoksia on tehty myös muun muassa ovenkahvoihin, takavaloihin, takapuskuriin ja 20-tuumaisiin vanteisiin.
Sisätiloissa uudistuksia on tehty muun muassa ohjauspyörään, viihdejärjestelmään ja vakiona tulevaan Bosen äänentoistojärjestelmään. Ratista löytyy nyt myös 918-mallista tuttu ajotilanvalitsin.
Mainitsemisemisen arvoinen on myös uusi Sport Response -nappula, jonka avulla autosta saa 20 sekunnin ajaksi maksimaalisen tehon irti.
Molemmissa malleissa (Turbo & Turbo S) käytetään kuusisylinteristä kaksoisahdettua 3,8-litraista moottoria. Tehoa on nostettu edeltäjäsukupolveen verrattuna 20 hevosvoimalla. Tämä tarkoittaa sitä, että Turbossa on nyt 540 hevosvoimaa ja S-mallissa 580 hevosvoimaa.
Nelivedon avittamana turbo pinkaisee satasen vauhtiin tasan kolmessa sekunnissa ja S-mallissa ajasta riipaistaan vielä kymmenys pois. Huippunopeudet ovat puolestaan 320 km/h ja 330 km/h.
Lisätehosta ja suorituskyvystä huolimatta kulutusta on saatu pudotettua kuudella desillä. Siihen on osaltaan vaikuttanut automaattivaihteiston uudet välitykset.