Makuja-sivujen kansikuva
Makuja

13-vuotias löysi niin erikoisen sipsin, että lopulta valmistaja tarjosi hänelle 20 000 dollaria

shutterstock_213738916
Australialaisen Ryleen isä oli ostanut pussin Doritos-sipsejä. Siitä alkoi melkoinen seikkailu. Kuvituskuva.Sean Locke Photography shutterstock
Julkaistu 26.07.2021 19:59

Maria Aarnio

maria.aarnio@mtv.fi

Onnekseen Rylee Stuart, 13, ei syönyt löytämäänsä outoa sipsiä. Doritos-lastu toi nuorelle suuren rahapalkkion. 

Australialaisperheen sipsipussiostos osoittautui kullanarvoiseksi. Rylee Stuart, 13, löysi pussistaan niin erityisen sipsin, että päätti myydä sen netissä, kertoo 9news.

Lue myös: Jenkeissä kehitettiin jokaisen sipsifanin unelma – mitä makuja haluaisit pussiisi?

Doritos-lastu olikin "pullea"

Australialaisen Ryleen isä oli ostanut pussin Doritos-sipsejä. Tavallisesti sipsit ovat melko litteitä, mutta Ryleen pussissa oli "täydellisesti" muodostunut sipsi, joka oli kauttaaltaan kohonnut.

– Onko tämä arvokas, vai pitäisikö vain syödä tämä, hän kyseli TikTok-videollaan.

Videolla on jo yli neljä miljoonaa katselukertaa. Kansa kehotti Ryleetä myymään ilmatäyteisen herkun ja laskuttamaan siitä paljon rahaa.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Lue myös: Chuck halusi pussin viimeisen sipsin – käytti tuntikausia valmistellakseen käsittämättömän huijauksen: "Siitä tuli pakkomielteinen projekti"

Rylee pani sipsin myyntiin eBay-nettihuutokauppaan. Siitä ehdittiin tarjota sata tuhatta Australian dollaria, siis noin 62 000 euroa ennen kuin ilmoitus poistettiin.

Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Lue myös:Tapa syödä Snickers-suklaapatukoita hämmentää – tätä ruokahittiä et ehkä sulata

Doritos tarjosi 12 000 euron palkkion

Tieto täydellisestä Doritosta kantautui kuitenkin myös valmistajan korviin, ja nyt he tarjoavat Ryleelle 20 000 Australian dollarin, siis noin 12 000 euron palkkiota.

– Kyllä, itkin, ja kyllä, kiljuin, koska en odottanut tätä, Rylee kuvaili TikTokissa.

– Nyt ne ihmiset, jotka käskivät vain syödä sipsin, voivat ajatella ensi kerralla kahdesti ennen kuin syövät sipsinsä.

Doritosin markkinointiosasto kertoi olleensa vaikuttunut Ryleen "yrittäjähengestä ja rohkeudesta", ja siksi yhtiö halusi palkita perheen.

Lue myös: Suomen suosituimmat sipsit 2021 – nämä viedään nyt erityisesti käsistä: "Myydään parhaimmillaan satoja tuhansia kuukaudessa"

Lue myös: Mikä on paras sipsidippi? Dipit, joita suomalaiset nyt himoitsevat: "Tämä tulee kasvattamaan suosiotaan"

Katso myös: Makutestissä Ranch- ja American-dipit Taffelilta, Estrellalta ja Valiolta – mikä on paras? 

3:59img

Tsekkaa myös kätevä niksi! Näin suljet sipsipussin tiiviisti – vain taittelemalla: 

Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.

Lähteet: 9news.com.au, Metro.co.uk,  Tiktok.com/@m0mmymilkerza, 9Now

Tuoreimmat aiheesta

Somehitit