Akseli Herlevin pyörittämä hampurilaisravintola huhuilee Facebookissa kotkalaisen asiakkaan perään.
Hampurilaisravintola Naughty BRGR julkaisi Facebook-sivuillaan etsintäkuulutuksen. Ravintola yrittää löytää sunnuntaina hampurilaispaikan ovella käynyttä kotkalaista asiakasta. Noin 50-vuotiaan miehen kerrotaan ajaneen mustalla Mercedes-Benz-merkkisellä maasturilla.
Päivityksen mukaan asiakas oli ajanut Helsingissä sijaitsevaan ravintolaan Kotkasta asti, mutta joutunut poistumaan tyhjin käsin, sillä ravintolassa oli käynnissä yksityistilaisuus.
Naughty BRGR pahoittelee päivityksessään huonoa tiedottamistaan ja yrittää nyt etsiä hukkaan joutunutta asiakasta korvatakseen turhan reissun.
– Siinä kävi parikymmentä asiakasta ovea kokeilemassa, Naughty BRGR -ravintolaa pyörittävä Akseli Herlevi kertoo.
Herlevi jakoi itsekin ravintolan päivityksen saatesanoin: "Aina ei mene kuten elokuvissa, mutta ei anneta sen häiritä! Meikän moka. Mutta nyt pitäis löytää "joku" mies."
Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.
"Lapa ylös virheen merkiksi"
Herlevi sanoo, että tapahtuneesta opittiin.
– Kyllä tässä se opittiin, että viestiminen on aina tosi tärkeätä ja siinä oli selkeästi petraamisen varaa. Perinteisestihän se on kaikkien maailman yritysten suurin haaste. Haluamme kuitenkin aina palvella meidän asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla ja sen vuoksi ei jätetä tätä virheliikettä sillensä, vaan hoidetaan asiat kunnolla.
– Mokia tapahtuu joskus, mutta niistä selviää mielestäni avoimuudella ja reilusti sillä, että nostetaan lapa ylös virheen merkiksi.