Sosiaalisen median ansiosta nykypäivänä kuka tahansa voi saada äänensä suuren yleisön kuuluville. Naisen perätön valitus avokadojen pilaantumisesta on surkea esimerkki tästä.
Australialaisnainen kirjoitti vastikään Woolworths-ruokakauppaketjun Facebook-seinälle tuohtuneen viestin, jossa hän kertoi ostaneensa avokadoja, jotka paljastuivat mädäntyneiksi. Hän lisäsi valitukseen myös valokuvan, jossa näkyy kaksi selkeästi mädäntynyttä avokadoa .
– Ostin nämä avokadot eilen Double Bayn myymälästänne. Tänään, kun aloin tekemään voileipiä, huomasin, että nämä ovat mädäntyneet! En voi hyväksyä tätä ja vaadin rahani takaisin! Odotin myös enemmän työntekijöiltänne. Kaiken kukkuraksi yksi heistä katsoi minua pahasti asioidessani kaupassanne ja kommentoi crocsejani – mistä saakka on ollut rikos käyttää crocseja? Tämä on kuitenkin Australia! Tästä eteenpäin minä teen ostokseni Aldissa! nainen kommentoi viitaten Woolworths-ruokakauppaketjun kilpailijaan.
Ruokakauppa yllätti vastauksellaan
Sen sijaan, että Woolworthsin myymälä olisi pahoitellut tilannetta, kauppa yllätti vastauksellaan. Ketjussa oltiin nimittäin heti hoksattu, että palaute oli perätön.
– Hei me uskomme, että sinä olet saattanut ottaa kuvan toisen asiakkaamme Facebook-päivityksestä vuodelta 2014, Woolworthista kommentoitiin.
Oheen kauppaketju lisäsi tutulla kuvalla varustetun valituksen, joka oli tehty jo kaksi vuotta sitten. Ei liene yllätys, että valituksen tehnyt nainen ei saanut rahojaan "ostamistaan" avokadoista takaisin.
Lähde: Mashable
Tiedätkö, kuinka avokado kannattaa pilkkoa? Katso video!
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.