Makuja-sivujen kansikuva
Makuja

Törkeää asiakaspalvelua saanut nainen avautui kokemuksestaan somessa – ravintolalta yllättävä veto: "Tämä sääntö on sama kaikille"

9:38imgHuomenta Suomen lähetyksessä puitiin alkuvuodesta jaettuja Michelin-tähtiä.
Julkaistu 26.04.2019 10:25

Laura Matilainen

laura.matilainen@mtv.fi

Negatiivinen ravintola-arvostelu johti asiakkaan mukaan porttikieltoon. Ravintolalla on asiasta hieman eri näkemys. 

Mukava illanvietto ystävien kanssa ei sujunut odotetulla tavalla, vaan päättyi karuun pettymykseen. 18-vuotias brittinainen Katie Swarbrick kertoo odottaneensa baarissa peräti puolitoista tuntia ilman palvelua, kunnes hän päätti luovuttaa ja vaihtaa toiseen baariin.

Kyse ei selvästikään ollut huonosta tuurista tai tarjoilijoiden erehdyksestä, sillä palattuaan ensimmäiseen paikkaan, sama meno jatkui. Odotettuaan palvelua puolen tunnin ajan, Swarbrick päätti luovuttaa kokonaan ja poistua paikalta.

"Tämä sääntö on sama kaikille"

Tapahtuneesta tyrmistynyt nainen julkaisi Facebookissa arvostelun, jossa hän kommentoi ravintolan toimintaa karmeaksi. Sosiaalisen median päivitys oli selvästi viinibaarille liikaa, sillä palattuaan muutaman päivän päästä kyseiseen ravintolaan, henkilökunta pyysi naista poistumaan paikalta.

– Koska valitin asiakaspalvelusta torstaina, nyt olen saanut porttikiellon baariin, eivätkä he tarjoile ystävilleni, Swarbrick kertoo tapahtuneesta.

LUE MYÖS: Ravintolakriitikko kutsui Gordon Ramsayn uutta ravintolaa ”tosielämän kauhukeittiöksi” – julkkiskokki poltti päreensä täysin!

– En todellakaan ollut henkilökunnalle töykeä enkä huutanut heille. Kirjoitin ravintolalle jopa sähköpostia, mutta en saanut vastausta.

Ravintolalla on tilanteesta hieman eri käsitys, ja heidän mukaansa he olivat pyytäneet naista poistumaan, sillä kyseisessä ravintolassa noudatetaan nollatoleranssia henkilökunnan häirinnän suhteen.

– Asiakkaat eivät saa palvelua, jos he ovat töykeitä henkilökunnalle. Tämä sääntö on sama kaikille, ravintolan tiedottaja kertoo.

– Jos hän olisi käyttäytynyt asiallisesti, meillä ei olisi ongelmaa, hän lisää.

Lähde: Mirror

Tuoreimmat aiheesta

Ravintolat