Paitaa verkkokauppaan palauttanut Alicia sai erikoisen kirjeen, jossa vaadittiin valokuvatodistetta liian pieneksi kuvatusta paidasta.
Puristaako kenkä? Video neuvoo, miten menytät niitä!
Amerikkalainen Alicia Balster palautti Amazon-nettikaupasta ostamansa t-paidan erikoisin seurauksin, kertoo Today-sivusto. Paidan liian pieneksi havainnut Balster päätti palauttaa paidan, mutta sai myyjältä vaatimusviestin.
– Hei, pahoittelemme ongelmaa. Voisitko lähettää meille muutamia kuvia varmistaaksesi asian, myyjä kyseli ja lupasi lähettää suuremman paidan veloituksetta tai palauttaa osan rahoista.
"En lähetä täysin tuntemattomalle ihmiselle kuvaa itsestäni"
Balster koki viestin merkitsevän, että myyjä vaatii todisteita paidan pienuudesta.
– En lähetä täysin tuntemattomalle ihmiselle kuvaa itsestäni liian pienessä paidassa. Ei kiitos, Balster toteaa.
Hän otti yhteyttä asiakaspalveluun, joka lupasi hoitaa asian niin, että Balster saa rahansa takaisin ilman kuvaakin. Balster kehuu kaikesta huolimatta yhtiötä hyväksi kauppapaikaksi.
Amazon ei kommentoinut, miten usein kuvia tuotteista vaaditaan, mutta myyjä voi pyytää kuvaa esimerkiksi asiakkaan ostamasta ja rikkinäiseksi väittämästä laitteesta. Onkin mahdollista, että mikäli myyjän äidinkieli ei ole englanti, Balsteria palvellut henkilö vain kopioi tekstin toisesta kirjeestä eikä huomannut sen sopimattomuutta vaatetilaukseen.
Kerroimme aiemmin miehestä, joka sai nettikaupasta aivan väärän vaatetilauksen, mutta kokeili silti uutta asuaan!
Lähde: Today.com