Caitin jakama ihonhoitomainos vaikuttaisi kertovan, ettei mainostettu tuote tee iholle yhtään mitään.
Laihdutusmainoksista tutuista ennen-jälkeen-kuvista voi olla montaa mieltä, mutta tämä mainos on vain hämmentävä! Cait jakoi Twitterissä seuraajilleen ihonhoitotuotetta mainostavan, oudon kuvaparin.
– Tulen hitto vie hulluksi tuijottaessani tätä ihonhoitotuotteen ennen-jälkeen-kuvaa, hän valitteli.
Caitin jakamat kuvat ovat hieman erilaiset, mutta ihon kunnon suhteen niissä ei vaikuttaisi olevan minkäänlaista eroa.
Outo mainoskuva ihmetytti somessa: näetkö sinä eron? Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.
Lue myös: Ihon happohoidot voivat aiheuttaa jopa palovammoja – kosmetologi kertoo, miten voimakkaita aineita tulisi oikeasti käyttää
"Se tunne, kun unohdan photoshopata näpyt pois"
Muutkin saapuivat pian ihmettelemään tapausta.
– Ainakin ne ovat rehellisiä, yksi kommentoija toteaa.
– "Tuotteemme ei tee yhtään mitään!", toinen vitsailee.
– Se tunne, kun unohdan photoshopata näpyt pois, kolmas heittää.
Lue myös: Selluliittiin kehitettiin uudenlainen hoito – asiantuntijat epäileväisiä
"Vannon, että näen eron"
Caitin mukaan ongelma ei suinkaan ole ihon kunnon suhteen yllättävän realistinen mainoskuva, vaan se, ettei jälkeen-kuvasta ole potentiaaliselle asiakkaalle mitään hyötyä – se ainoastaan saa tuotteen vaikuttamaan tehottomalta, koska minkäänlaista eroa ei kuvissa voi havaita.
Katso myös: Mitä ovat ihonhoidossa trendikkäät AHA- ja BHA-hapot? Juttu jatkuu videon alla.
1:04
Osa katsojista väitti näkevänsä eroavaisuuksia esimerkiksi mallin finnien sijainnissa tai hänen silmiensä terävyydessä.
– Vannon, että näen eron, jälkeen-kuva on itse asiassa huonompi, yksi kommentoija vakuuttelee.
– Se [tuote] teki hänestä siis vain kiiltävämmän? toinen arvioi.
Lue myös: 55-vuotias näyttää aivan kolmekymppiseltä! Nuorekkaan nunnan videosta hitti – näin simppelillä tavalla hän välttää rypyt
Saanut hyviä arvioita
Kyseinen tuote maksaa noin kahdeksan euroa. Näppyvoiteen teho perustuu esimerkiksi salisyylihappoon. Valmistajan sivulla se on saanut arviokseen 4,3 tähteä viidestä, kertoo Tyla.com.
Osa mainoksen nähneistä vitsailikin, että kuvassa tuotetta on selvästi käytetty juuri ensimmäistä kertaa ikinä.
– Toivon, että he vain vahingossa julkaisivat kaksi ennen-kuvaa. Koska eihän tuossa juurikaan ole eroa, Caitlin O'Halloran pohtii.
Katso myös: Ovatko kalliit kangasmaskit ihonhoidossa hintansa väärtejä? Testissä ilmiöksi nousseet sheet maskit:
3:45
Lue myös: Kosmetologi levitti kasvoilleen aurinkovoidetta – määrä ällistytti somekansan: "Onko tämä vitsi...?"
Lue uusimmat lifestyle-artikkelit!
Lähteet: Titter.com/kittynouveau, Tyla.com, Cultbeauty.co.uk, Theinkeylist.com