Suosittu pikaviestipalvelu Snapchat aikoo lisätä rutkasti mainosten määrää sovelluksessaan. AdWeek-lehden saamien tietojen mukaan palvelu haluaa kasvattaa liikevaihtoaan, minkä seurauksena se ottaa käyttöön mainokset.
Jo muutaman viikon kuluttua mainoksia ilmestyy tarinoiden (stories) välissä. Käyttäjä voi hypätä mainosten yli, mutta ne palaavat jonkin ajan kuluttua takaisin koko näytön kokoisina ja äänien kanssa.
Snapchat aikoo varmistua mainosten laadusta, vaikka ne tulevat kolmansilta osapuolilta. Mainosten tarkoituksena on ohjata käyttäjä asentamaan lisää sovelluksia tai katsomaan kokonaisia mainosvideoita.
Snapchatin graafinen ilme uudistui viikko sitten. Kavereiden tarinat yhdistettiin aikaisempaa tiiviimmin ammattimaisten sisällöntuottajien materiaalien kanssa.
Snapchatin tavoitteena on yltää 350 miljoonan dollarin tuloihin vuoden 2016 aikana.