MTV ja Disney yhteistyöhön

MTV Oy ja The Walt Disney Company Nordic & Baltic aloittavat yhteistyön mainosmyynnissä.

Vuoden 2025 alusta alkaen Disneyn Suomessa vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat, STAR Channel ja National Geographic, ovat yksinoikeudella osa MTV:n Total TV -mainostarjontaa.

Uusi yhteistyö tarjoaa MTV:n mainostajille mahdollisuuden tavoittaa Disneyn katsojat eri ohjelmagenrejen yhteydessä: STAR Channel -kanavalla komedian (mm. Simpsonit ja Family Guy) ja draaman (mm. 9-1-1) ystävät sekä National Geographic -kanavalla dokumentin nälkäiset (mm. Oscar-ehdokkaaksi nimetyt dokumentit ja Lentoturmatutkinnan kaltaiset asiaviihdeohjelmat).

Yhteistyö Disneyn kanssa mahdollistaa MTV:n mainostajille yhä vaikuttavampia Total TV -kampanjoita ja laajempaa tavoittavuutta MTV:n maksuttomilla tv-kanavilla (MTV3, MTV Sub ja MTV Ava), Suomen suurimmassa kaupallisessa suoratoistopalvelussa (MTV Katsomo) sekä Disneyn maksuttomilla tv-kanavilla (STAR Channel ja National Geographic).

– Olemme todella iloisia tästä yhteistyöstä. Brändimme sopivat erinomaisesti yhteen. Kuten MTV, myös Disney tarjoaa laadukasta sisältöä bränditurvallisessa ympäristössä. Tämä puhuttelee suomalaisia katsojia ja mainostajia. Yhteistyömme täydentää MTV:n kiistatta markkinoiden parasta Total TV -mainostarjontaa. Olemme ylpeitä, että voimme tuoda tämän markkinan tavoittavimman Total TV -tarjooman mainostajillemme, kertoo MTV Oy:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

– Yhteistyö Suomen suurimman kaupallisen tv-yhtiön kanssa hyödyttää valtavasti sekä mainostajiamme että katsojiamme: MTV:n vuosikymmenten kokemus mainonnasta kulkee käsi kädessä rakastettujen maksuttomien tv-kanaviemme kanssa ja tehostaa mainostarjoomaamme. National Geographic- ja STAR Channel -kanavan ohjelmistot tarjoavat monipuolisia, maailman luokan sisältöjä eri genreissä. Tämä tarjoaa mainostajille sekä joustavuutta että valinnanvaraa, säestää The Walt Disney Company Nordic & Balticin Country Manager & SVP Hans van Rijn.

Lue myös:

    Uusimmat