Valintatalot katoavat katukuvasta

15774992 Valintatalo
Lehtikuva
Julkaistu 19.03.2015 09:26

MTV UUTISET - STT

Suomen Lähikauppa kertoo muuttavansa Valintatalot Siwoiksi vuoteen 2018 mennessä.

Muutoksen jälkeen Siwa jää kauppaketjun ainoaksi brändiksi.  

Valintatalojen muuttaminen Siwoiksi liittyy Suomen Lähikaupan investointiohjelmaan. Tänä vuonna on tarkoitus avata 20 uutta Siwaa.  
Viime vuonna Suomen Lähikauppa avasi 19 uuttaa Siwaa ja remontoi perusteellisesti 80 kauppaa.  

– Uudistunut Siwa on ennen kaikkea ruokakauppa, joka vastaa aiempaa paremmin lähialueen ihmisten muuttuviin tarpeisiin, sanoo Suomen Lähikaupan toimitusjohtaja Ralf Holmlund tiedotteessa.  

Kauppojen uudistaminen vaikutti siihen, että Suomen Lähikaupan tappio syveni viime vuonna 12 miljoonaan euroon toissa vuoden kolmesta miljoonasta eurosta. Liikevaihto putosi hieman yli miljardista hieman alle miljardiin euroon.

Tuoreimmat aiheesta

Kotimaa