Juomayhtiö Coca-Cola uudistaa juomatölkkinsä ja -pullonsa eri puolilla Eurooppaa.
Coca-Cola tekee uudistuksen juomatölkkeihin ja -pulloihin, ja muuttaa niiden ulkonäköä entistä yhtenevämmäksi. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Markkinointi&Mainonta.
Uudet pakkaukset tulevat myös Suomeen
Coca-Cola tölkkien uudet ilmeet tullaan näkemään Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Iso-Britanniassa, Espanjassa, Hollannissa, Irlannissa, Belgiassa ja Ranskassa. Syynä uudistukseen on se, että tölkkien halutaan näyttäytyvän samanarvoisessa valossa asiakkaiden silmissä, eikä niiden haluta siten olevan liian samannäköisiä.
– Yhden brändin ajattelumme tekee Coca-Cola-juomista aiempaa vahvemman tuoteperheen, jossa kalorittomat juomavaihtoehdot esiintyvät tasa-arvoisina alkuperäisen klassikkobrändin rinnalla, Suomen Coca-Colan senior brand manager Marian Jernström kertoo.
Myös Pepsi-tuoteperhettä uudistettiin
Pepsi vastasi vuonna 2014 osaltaan tänä päivänä joka saralla käytävään kovaan kilpailuun lanseeraamalla uuden tuotteen, Pepsi Nextin. Pepsi Nextin erikoisuus on se, että se sisältää 30 prosenttia vähemmän sokeria kuin tavallinen, sokeroitu Pepsi.
Suomi oli yksi ensimmäisistä markkina-alueista maailmassa, joille Pepsi NEXT lanseerattiin.
– Pepsi Next on lähtenyt hyvin liikkeelle ja tuonut kasvua Pepsiin, Hartwallin alkoholittomien juomien kategoriamarkkinointijohtaja Noora Pöyhönen kertoo.
Lähteet: Coca-Cola, Pepsi