Starbucks-kahviloissa asioineet varmaan tietävät, että kahvikuppiin kirjoitettu nimi on usein kirjoitettu väärin. Onko tämä sittenkin tahallista?
Starbucks on tunnettu kahvistaan sekä siitä, että kahvikuppeihin kirjoitetut nimet on huomattavan usein kirjoitettu väärin. Hauskat väännökset nimistä naurattavat, mutta moni ei ole varmaan tullut ajatelleeksi, että Starbucks voi tehdä tämän asian tarkoituksella.
YouTubessa pyörii video, jossa väitetään Starbucksin kirjoittavan nimet tahallaan väärin saadakseen mainosta. Videolla perustellaan väitettä sillä, että nimen ollessa väärin kirjoitettu, asiakas todennäköisemmin jakaa kuvan sosiaalisessa mediassa. Asiakas jakaa kuvan huumorimielessä, mutta Starbucksille se on ilmaista mainosta.
Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.
Väärin kirjoitettu nimi ja vihreä logo ovat Starbucksin tunnusmerkkejä. Ihmisten jakaessa kuvia hassusti kirjoitetuista nimistä Starbucksin logo leviää sosiaalisessa mediassa. Uskotko sinä tähän teoriaan?
Lähde: Cosmopolitan
***
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.