Kari Vuorimaa kirjoittaa Prisman Facebook-sivulla kohtaamastaan kauniista asiakaspalvelutilanteesta.
Holman Prisman jouluinen asiakaspalvelu kerää kiitosta Facebookissa. Kari Vuorimaa kirjoittaa Prisman Facebook-sivulla kohtaamastaan kauniista asiakaspalvelutilanteesta. Kassalla palvelua oli saanut rollaattorilla kulkeva, vanhempi nainen.
– Kassalla työskentelevä Riku (nimeä ei muutettu) joutui siis ottamaan kaikki tavarat pois kasseista skannaukseen ja takaisin kasseihin. Homma eteni hidastelematta, mutta rauhalliseen tahtiin, hommaa tehdessään Riku jutteli mummelin kanssa kaikenlaista: "gurmeeruokaa kissalle, onkos minkä ikäinen kissa", Vuorimaa kuvaa.
– Loppuvaiheessa Riku kysyi, millä mummeli on liikenteessä, pitääkö kauas kävellä. Selvästi halusi varmistaa, että mummeli pääsee minne on menossa. Lopuksi hän tuli kassan takaa laittamaan kassit paikalleen rollaattoriin kysellen, mikä mihinkin laitetaan.
Jos teksti ei näy, katso se täällä.
Vuorimaa kertoo seuranneensa asiakaspalvelua kymmenen minuuttia. Kokemus toi hyvän mielen.
– Viikkoa ennen joulua ympärille katsoessa tuntuu, että kaikilla on normaalia enemmän pinna kireällä, ja tämä episodi oli todella mukava valopilkku. Tuli hyvä fiilis itsellekin koko päiväksi.
Tarina on kerännyt kymmeniä tuhansia tykkäyksiä ja kiitteleviä kommentteja. Myös asiakaspalvelijaksi nimetty Riku on nähnyt kirjoituksen.
– Syyllinen ilmoittautuu. Kyllä tämmöinen asia nähtävästi sosiaalisen median voimin tavoittaa minutkin ja monet muutkin. Piristää tosi paljon myös minuakin, ja tästä saa uutta puhtia itsekkin myös työskentelyyn. Kiitos palautteen antajalle, sekä myös teille kaikille muille. Olen suuresti otettu, mies kommentoi.
***
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.
Lähde: Facebook