Viikin Prisman ystävällinen myyjä on saanut aikaan kommenttien ja tykkäysten vyöryn Prisman Facebook-seinällä.
Suomalaisnainen päätti jakaa Prisman Facebook-sivuille kassalla työskenneelle myyjälle kohdistetut kiitokset. Pian kävi ilmi, että moni muukin Viikin Prismassa asioinut oli huomioinut erityisen ystävällisen kassamyyjän.
– Olin siinä kassajonossa vähän apaattisella mielellä, niin kuin meistä nyt kuka tahansa joskus on. Katselin, että satuinpas taas tuon ihanan hymyilevän ja aidosti hyväntuulisen kassan jonoon. Ajattelin, että nyt kyllä pitää aukaista suu. Vaikka vähän jännitti, nainen kirjoittaa.
– Mun on kiitettävä sua, että sä oot NIIN hyväntuulinen ja hymyilevä ja aidosti vielä. On pitäny jo aikaisemminkin sanoa, mut nyt sanon. KIITOS. Voi kiitos, sanoi hymyilevä kassa. Kiva, että sitä on jossain onnistunut. Sain kuitin ja kiitin, hän jatkaa.
Pian sen jälkeen, kun nainen kirjoitti positiivisesta asiakaspalvelukokemuksestaan Facebookiin, moni muukin ilmoitti huomanneensa erityisen ystävällisen kassamyyjän.
– Minäkin tunnistan henkilön välittömästi ja olen samaa mieltä. Ihanan iloinen ja positiivinen joka kerta kaikille asiakkaille :) Ison kiitoksen arvoinen! toinen Facebook-käyttäjä kommentoi.
– Jos tää olis Pomo piilossa -ohjelma, niin kyllä tästä omituisesta käytöksestä nyt kylpyläviikonloppu pitäis neidille tulla. Jenkeissä tosin tulis lisälomaviikko Disneylandissä koko suvulle ja vuoden ruoat. Mutta ei nyt sentään liioitella, mehän ollaan Suomessa. Kehuminen on muutenkin yliarvostettua. Kassaneitihän oli vain ihminen ihmiselle. Se kun niin usein tässä maailmassa unohtuu, nainen kirjoittaa.
Facebook-päivitys on kerännyt lyhyessä ajassa tuhansittain tykkäyksiä.
Lue koko päivitys alta!
Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.
Lähde: Facebook
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.