Brittinainen järkyttyi kohtaamastaan asiakaspalvelusta tilattuaan ruokaa kotiinsa Milton Keynesissä sijaitsevassa Domino's pizza -ravintolassa.
Stacey Baxter soitti vastikään Milton Keynesissä sijaitsevaan Domino's Pizza -pizzeriaan valittaakseen värittömistä ja kylmistä kananpalasista sekä kahdesta jo päiväyksen ylittäneestä dippikastikkeesta, jotka hänelle oli toimitettu tilauksensa yhteydessä.
Kylmää kanaa ja vanhentuneita dippikastikkeita
Baxter otti yhteyttä pizzeriaan puhelimitse, sillä kotiinkuljetuksella saapuneet ruoat eivät olleet vastanneet hänen odotuksiaan. Baxter puhui aiheesta ravintolan esimiehen kanssa ja kertoi, että ruoka oli kylmää ja väritöntä.
– Ensin hän väitti, että minä valehtelin, mutta suostui kuitenkin lopulta lähettämään minulle uuden tilauksen. Hän neuvoi minua säästämään aiemman tilauksen ja antamaan sen kuskille takaisin, kun uusi tilaus tuodaan, Baxter kertoi Mirror-lehdelle.
Pian puhelun jälkeen nainen huomasi, että tilauksen mukana toimitetut dippikastikkeet olivat vanhentuneet.
– Soitin sen jälkeen pizzeriaan uudelleen, sillä olin huolissani siitä, että he myyvät dippejä, joissa ei ole päiväystä jälkellä. Esimies kertoi minulle, että kaikissa dipeissä on yhä päiväystä jäljellä. Tämän jälkeen hän alkoi kutsua minua valehtelijaksi, Baxter totesi.
Uusi tilaus ei parantanut asiakaspalvelua
Valituksen jälkeen Baxterille toimitettiin kotiinkuljetuksena uusi, korvaava tilaus. Hän ei kuitenkaan suostunut palauttamaan päiväyksensä ylittäneitä dippikastikkeita kotiinkuljetuksen yhteydessä. Baxterin mukaan tämän seurauksena pizzerian esimies kertoi sylkäisseensä naisen annokseen.
– Esimies soitti minulle ja huusi, että olimme varastaneet ruokaa, ja meidän olisi palautettava tuoreemmat ruoat välittömästi ruoat tuoneelle kuskille. Kun kieltäydyin, hän sanoi: "Hyvä on, ihan miten vaan. Nauti ruoastasi, minä syljin siihen!". Tämän jälkeen hän sulki luurin, Baxter kertoo.
Sittemmin Domino's Pizzan toinen edustaja, Helen Tosney-Collins kommentoi tapahtunutta ja kertoi kyseisen ravintolan esimiehen olevan pahoillaan väärinkäsityksestä, joka Baxterin ja esimiehen välille syntyi. Baxterin ruokaan ei oltu väitteistä huolimatta Tosney-Collinsin mukaan syljetty. Tosney-Collinsin mukaan sekaannus dippien kohdalla johtui siitä, että pizzerian uusi työntekijä ei ollut tietoinen ketjun päiväyksien seurantaan liittyvästä ohjeistuksesta.
Lähde: The Mirror
Katso videolta, millaisen arvion Helsingin halvin pizza sai Makuja.fi:n testissä!
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.