Omantunnon pistoksen ruokatilauksestaan kokenut asiakas halusi selitellä ostoksiaan ravintolalle.
Mietitkö ikinä, mitä kaupan kassa ajattelee, kun ladot hihnan täyteen viikonloppuherkkuja? Tai mitä ajattelee pikaruokalan työntekijä, kun ostat kolme hampurilaista yhden sijaan?
Eräs vastaavia ajatuksia päässään pyöritellyt kanadalainen päätti tarttua härkää sarvista ja puhua peloistaan ääneen. Tilatessaan ruokaa Fresco's Fish and Chips -ravintolasta hän tilasi muiden herkkujen ohella kolme mozzarellatikkuannosta – ja tunsi tarvetta selitellä tilaustaan ravintolan henkilökunnalle.
Kuvan lähde: Reddit
Reddit-sivustolle jaetusta kuvasta ilmenee, että tilaaja jätti viestin ravintolalle, jossa pyytää, ettei hänen tilaustaan tuomittaisi.
"Kyllä, tarkoitukseni oli tilata kolme mozzarellatikkuannosta. Olkaa kilttejä, älkääkä tuomitko minua. Minulla on ollut huono viikko, ja olin niin innoissani, kun ne olivat taas ruokalistalla", viestissä luki.
Ravintolan omistaja Michael Fresco ja hänen tyttärensä totesivat Buzzfeed-sivustolle, että kukaan ei tuomitse ketään heidän ravintolassaan.
– Joskus kasa paistettua ruokaa on juuri se, mitä tarvitaan huonona päivänä, tai minä tahansa päivänä, eikä kukaan tuominnut asiakasta, Frescon Adriana-tytär vakuutti.
***
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.