Elintarvikealan yritys on kerännyt runsaasti huomiota varsin erikoisella mainoskampanjallaan. Minuutin mittainen ruokamainos esitettiin nimittäin suositulla pornosivustolla.
Samaan aikaan, kun monet yritykset pyrkivät esittämään yleisöllä mahdollisimman neutraaleita mainoksia, eräs yhdysvaltalaisyritys teki juuri päinvastoin.
Elintarvikealan yritys Kraft Heinz teki varsinaisen tempun ja ryhtyi mainostamaan pakasteruokamerkki Devour Foodsin tuotteita netin laajimmalla pornosivustolla, Pornhubilla.
Netissä esillä sensuroimaton versio
Yhden päivän mittaiseksi jäänyt mainoskampanja oli rakennettu urheilutapahtuma Super Bowlin ympärille ruokaporno-teemalla.
– Katso kuumaa ruokapornoa nyt, pornosivustolle lisätyssä mainoksessa kannustetaan.
Videolla keskitytään pariskuntaan, joka kamppailee pakasteruokapornoaddiktion kanssa. Pornhub-sivuston kävijät pääsivät näkemään mainoksen minuutin mittaisen sensuroimattoman version, kun taas Super Bowlin yhteydessä esitettiin ainoastaan 30 sekunnin mittainen sensuroimaton versio.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Myös Pornhub-sivuston logo oli lävistetty päivän mittaisen mainoskampanjan ajan haarukalla.
" Tämä mainos saa minut haluamaan sitä"
Mainos on kerännyt runsaasti huomiota myös sosiaalisessa mediassa. Twitterissä tuhannet käyttäjät ylistävät mainoksen nerokkuutta ja hauskuutta.
– Tämä on paras mainos, jonka olen koskaan nähnyt sosiaalisessa mediassa, eräässä twiitissä todetaan.
LUE MYÖS: Suomalaisillekin tuttu pizzaketju vaihtoi nimensä – taustalla varsin merkittävä syy
Mainos on selvästi tehnyt tehtävänsä, sillä kommenteissa ihmiset kertovat joutuneensa yllättävän ruokahimon valtaan.
– En syö pakasteruokaa… mutta tämä mainos saa minut haluamaan sitä, eräässä Twitteriin tulleessa kommentissa todetaan.
Lähteet: WallStreetJournal, Twitter, Fortune