Makuja-sivujen kansikuva
Makuja

Supersuositusta karkista tulee myyntiin uusia makuja – näitä olet aina halunnut maistaa!

M&MS karkit
Shutterstock
Julkaistu 26.09.2018 20:04

Laura Matilainen

laura.matilainen@mtv.fi

Ympäri maailmaa suosittuja M&MS-karkkeja saa tulevaisuudessa sekä suklaalevyinä että hasselpähkinälevitteen makuisina. 

VIDEO: Tupla-patukan avaamiseen on olemassa omat niksinsä. 

Supersuosituista M&M's-karkeista on tulossa myyntiin uusi maku, jollaista moni herkuttelija on taatusti jo ehtinyt odottamaan. Värikkäiden makeisten ystävät pääsevät lähitulevaisuudessa herkuttelemaan ympäri maailmaa suositun hasselpähkinälevitteen makuisella uutuudella. 

Sosiaalisessa mediassa nopeasti levinnyt tieto uutuudesta on saanut suklaanystävät lähes hyppimään riemusta.

LUE MYÖS: Nämä suomalaismakeiset ovat valtava menestys Ruotsissa: ”Syödään niin paljon, että ei pystytä edes tuottamaan”

– Kaikki missä on Nutellaa ja M&MS -karkkeja, on voitto, eräs kommentoija totesi uutiseen.

– OMG. Tämän kuuluisi olla uutiskanavien ykkösuutinen, toisessa kommentissa kerrotaan.

Valitettavasti vielä on liian aikaista iloita ainakin Nutellan makuisen karkin osalta, sillä valmistaja Marsin mukaan yleisö pääsee maistamaan uutta makua vasta ensi vuoden huhtikuussa.

Jouluksi viisi innovatiivista suklaalevyä

Mutta ei hätää, sillä uutuuksilla päästään herkuttelemaan jo jouluna. Valmistaja on kertonut tuovansa jouluksi myyntiin pieniä M&MS-karkkeja sisältävän Mint Crisp Rice -suklaalevyn, joka sisältää karkkien lisäksi maapähkinää, maitosuklaata, rapeita riisejä, manteleita ja minttua.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä

Kyseinen suklaalevy liittyy jo aiemmin tässä kuussa julkaistujen makujen; English Toffee Peanut, Mexican Jalopeno Peanut ja Thai Coconut Peanut, joukkoon. Kaiken kaikkiaan brändi on tuomassa jouluksi markkinoille viisi suklaalevyä.

Maailmanlaajuisesti myyntiin tulevat usuklaalevyt ovat suurin innovaatio M&MS-karkkien historiassa. 

– Teollisuus muuttuu ja kuluttajien maku kehittyy. Jatkamme reagointia ja ennakoimme kysyntää, M&MS-brändin senior brand director Allison Miazga-Bedrick kertoo USA Today -sivustolle.

Lähteet: USA Today, PRNewswire 

Tuoreimmat aiheesta

Makeiset