Tanskalaisen mainostoimiston ja olutpanimon yhteistyön hedelmänä on syntynyt uudenlainen olutpullo.
llinoisin yliopiston tutkijoiden mukaan ihminen on luovimmillaan silloin, kun veren alkoholipitoisuus on noin 0.075 promillea. Muutaman oluthörpyn jälkeen kannattaisi siis suorittaa luovuutta vaativia tehtäviä. Tanskalainen mainostoimisto CP+B ja olutpanimo Rocket Brewing päättivät hyödyntää tätä tietoa ja loivat yhteistyössä The Problem Solver -oluen.
Kyseessä on Indian Pale Ale -olut, joka myydään ”juomaoppaan” kera. Jokaisen olutpullon kyljessä on nimittäin sukupuoli- ja painoasteikko. Sinun tulisi siis lopettaa oluen juominen siinä vaiheessa, kun mittari osoittaa omaa painoasi. Tällöin olet tutkijoiden mukan luovimmillasi, eikä juomista enää kannattaisi jatkaa.
Lähde: Foodbeast
MTV LIFESTYLE