Mikä yhdistää kaikkia uuden Rolls-Roycen omistajia? Jos ei mikään muu, niin ainakin sen tekee tämä äärettömän eksklusiivinen somekanava

2:29img
Whispers on luksusautoja valmistavan Rolls-Roycen näkemys sen asiakkaille tarjottavasta lisäarvosta. Mobiilisovellus on tarjolla vain uuden Rolls-Roycen omistajille.
Julkaistu 25.02.2020 20:26

Ville Järveläinen

Mikäli Rolls-Roycen omistajasta tuntuu, ettei hän pyöri riittävän samankaltaisten ihmisten kanssa, voi hän hakea apua sovelluksesta, joka lupaa yhdistää valmistajan asiakkaita aivan uudella tavalla.

Paikkaansa autojen "Rolls-Roycena" perustellusti puolustava Rolls-Royce on esitellyt oman mobiilisovelluksensa. Mutta kuten luksusbrändin autotkin, myös sovellus on kaikkein rahvaanomaisimman kansanosan ulottumattomissa.

Whispers-nimiseen sovellukseen sallitaan pääsy nimittäin ainoastaan uuden Rolls-Roycen omistajille. 

Lue myös: Miten erottautua joukosta, jos naapurusto on täynnä Rolls-Royceja? Valmistajan mittatilausosasto auttaa – tässä viime vuoden upeimpia luomuksia

Supertähdet ja valtionpäämiehet sulassa sovussa

Whispers on valmistajan mukaan sosiaalinen verkosto, joka yhdistää yrittäjiä, visionäärejä, valtionpäämiehiä ja viihdemaailman kirkkaimpia tähtiä.

Sovelluksessa tarjotaan elämyksellistä sisältöä ja shoppailumahdollisuuksia valmistajan asiakkaille, minkä lisäksi sen kautta on mahdollista viestitellä muiden samanhenkisten omistajien kanssa.

Halusit sitten lähteä tutkimusmatkalle Antarktikselle, luoda oman makusi mukaisen pullollisen hillittömän tyyristä konjakkia ammattilaisen opastuksessa tai yksinkertaisesti tiedustella kaupungin parasta hotellisviittiä toiselta kaltaiseltasi, voit tehdä sen kätevästi suoraan sovelluksesta – siis kunhan alta löytyy bränikkä Rolls.

Lähde: Rolls-Royce

Lue myös: Voiko Rolls-Roycella kiivetä vuorille, jos tarve vaatii? Ökymaasturin pyörittely maastossa vaatii kanttia kuskiltakin

Tuoreimmat aiheesta

Autot