S-mobiilin pankkiosion toiminnassa esiintyy häiriöitä, minkä takia sovelluksessa on esiintynyt virheellisiä tietoja, kertoo S-pankki tiedotteessaan.
Tietojärjestelmien häiriö on saanut joukon pankin käyttäjistä näkemään sovelluksessaan toisen pankkiasiakkaan tietoja.
– Suhtaudumme pankkisalaisuuteen erittäin vakavasti ja olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Kaikille tiedossamme oleville asiakkaille, jota häiriö kosketti, lähetetään viesti verkkopankissa ja heitä tavoitellaan puhelimitse, toteaa S-Pankin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja Carl-Edvard Holmberg tiedotteessa.
Holmbergin mukaan asiasta ollaan yhteydessä myös viranomaisiin.
S-mobiili on toistaiseksi poissa käytöstä, eikä sen korjaantumisesta ole vielä tietoa. S-pankista kerrotaan kuitenkin, että asiakkaiden verkkopankki ja kortit toimivat normaalisti.