Atria tiedottaa lanseeraavansa Wilhelm-tuoteperheeseen erikoiserän Mörkö-makkaraa.
Suomen jääkiekon MM-kullan kunniaksi Atria laajentaa Wilhelm-tuoteperhettään 60 000 pakkauksen erikoiserällä. Kultajoukkueen kapteenin mukaan nimetty ”Mörkö-makkara” on myynnissä kaupoissa kautta maan.
Voitokkaan joukkueen kapteeni inspiroi Atriaa julkaisemaan finaalin jälkeisenä päivänä leikkisän mainoskampanjan, jossa Wilhelm-tuoteperhettä oli laajennettu kapteenin mukaan nimetyllä ”Mörkö-makkaralla”.
Iltapäivälehdissä ja sosiaalisessa mediassa julkaistujen mainosten seurauksena Atrian kuluttajapalveluun tulvi kysymyksiä siitä, mistä Mörkö-makkaraa saa ostaa ja tuleehan tuote oikeasti kauppoihin. Atria päätti vastata kuluttajien toiveeseen rajoitetulla Mörkö-makkara-erällä.
– Kuluttajien signaali oli selvä: kansa halusi Mörkö-makkaran, joten me teimme sellaisen, kertoo Atrian markkinointipäällikkö Elina Vuolle.
Mörkö-makkara on myynnissä torstaista 6.6. alkaen. Vuole sanoo Mörkö-makkaran olevan eräänlainen keräilykappale. Myös muut elintarvikevalmistajat ovat iskeneet kiinni kultahuumaa. Kerroimme toukokuussa, että juomavalmistaja Hartwall tuo myyntiin erikoiserän kultaisia Karjala-tölkkejä Leijonien kunniaksi.
Katso videolta, miten Marko "Mörkö" Anttila valmistaa suosikkipastaansa:
0:58