Hyundain logoon on piilotettu kaksoismerkitys, joka ei todellakaan avaudu, ellei sitä satu tietämään. Ja sitten, kun sen tietää, ei logoa katso enää koskaan samalla tavalla.
Pääkuvan videoLegon leuatloksauttavan yksityiskohtainen Bugatti Chiron -rakennussarja ei sovellu perheen pienimmille |
Monien automerkkien logojen taustalla on jokin tarina. Toisinaan logosta on suoraan pääteltävissä muita merkityksiä, mutta toiset ovat piilottaneet lisämerkitykset hieman paremmin. Näin on muun muassa Hyundain kohdalla.
Hyundain mukaan heidän tyylitelty, eteenpäin nojaavaa H-kirjainta esittävä logonsa viittaa myös erääseen autokauppaan vahvasti liitettävään tilanteeseen. Se nimittäin kuvastaa kahta miestä – myyjää ja asiakasta – jotka kättelevät kaupanteon päätteeksi.
Tietysti logo kuvastaa myös pelkkää H-kirjainta.