Kaupoissa yllättäviä tehoja digitaalisuudesta - tuntien työ tehdään vartissa

SOK Prisma hintakampanja
Julkaistu 18.01.2015 21:26
Toimittajan kuva

Leea Ollikainen

leea.ollikainen@mtv.fi

@LeeaOlli

SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä toivottaa joka paikkaan tunkevan digitaalisuuden tervetulleeksi.

– Pääsääntöisesti vaikutukset ovat positiivisia eli ne vähentävät kuluja, uskoo Heikkilä.

Tässä esimerkki ajansäästöstä:

– Kun saimme mainontaan uutta tekniikkaa, niin työvaihe, joka aiemmin kesti neljä tuntia, pystytään nyt tekemään 15  minuutissa.

Ruokakaupassa verkko-ostamien on yhä pilottivaiheessa. S-ryhmällä on kokeiluja eri puolilla Suomea.

– Koko valtakunnassa vasta 1–2 promillea ruuan kaupasta tehdään verkossa. Mutta kyllä se kasvaa ja haluamme olla siinä kehityksessä mukana.

Vaihdatko ruokakauppaa hinnanalennusten perässä?

Tuoreimmat aiheesta

Talous