Nordea varoittaa elokuisesta palvelukatkostaan.
Nordealla on palvelukatko lauantaina 10. elokuuta alkaen klo 19. Palvelukatko kestää sunnuntaiaamuun klo 01 asti, pankki kertoo sivuillaan.
Niille asiakkaille, joita palvelukatko koskee, on lähetetty joko paperikirje tai viesti mobiili- ja verkkopankkiin. Muutos on tilikohtainen ja palvelukatko koskee kunkin asiakkaan kohdalla vain niitä käyttötileja, jotka on viestissä yksilöity. Jos viestiä ei ole tullut, katkolla ei ole asiakkaaseen vaikutusta.
Kaikki asiakkaan käyttötilit eivät välttämättä ole samaan aikaan muutoksen kohteena. EtuTiliä voi katkon aikana käyttää normaalisti.
Myös luottokortilla voi katkon aikana maksaa normaalisti, mutta tileihin liittyvät palvelut, kuten debit-kortin käyttö sekä tilisiirrot ja laskujen maksu ovat pois käytöstä.
– Tulevaan palvelukatkoon voit varautua nostamalla käteistä ennakkoon, Nordean asiakastiedotteessa todetaan.
Laskujen maksu ja mahdolliset tilisiirrot on nekin hyvä tehdä ennen palvelukatkoa.
Katkosta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.
Lue myös: Odotatko veronpalautuksia elokuussa? Kymmeniltä tuhansilta uhkaavat jäädä rahat saamatta tilille
Pankin tallelokeroissa ei säilötä pelkästään kultaharkkoja – "Tiedän, että jotkut säilyttävät.."
Katso myös: Löysitkö vanhan pankkikirjan? Toimi näin
0:43
Lue uusimmat lifestyle-artikkelit!
Lähde: Nordea