Urjalan Makeistukku sai huomautuksen hyvän tavan vastaisesta mainoksesta.
Mainonnan eettinen neuvosto on antanut huomautuksia hyvän tavan vastaisesta mainonnasta. Huomautuksen sai esimerkiksi Urjalan Makeistukku, joka käytti ananasanustappi-sanaa mainoksessa, jossa esiintyi myös lapsi. Neuvosto piti mainosta hyvän tavan vastaisena.
Huomautuksen saivat myös Keravan Energia ja Sipoon Energia väkivallan esittämisestä mainoksessaan ilman perusteltua syytä ja useat Instagram-vaikuttajat mainosten riittämättömästä merkitsemisestä.
Lue myös: Suomalaisyrityksen karkkipussiin lipsahti vahingossa työnimi "Karvaanmakuiset AnanasAnustapit" – joku toheloi tehtaalla: "Ruotsalaiset painoivat sen pussiin"
Lue myös: Päiväsaikaan soitettu seksilelumainos toi huomautuksen mainonnan eettiseltä neuvostolta
Katso myös, kuinka teet itse "karkkiremmejä":
0:23